DM-match imorgon!

Hello laget och alla andra!!

Nu var det lite dåligt med uppdateringarna här, men det är ju för att vi har så fullt upp =)
Igår spelade vi träningsmatch mot Norrham, torska med 2-1. Blev lite kaos där i slutet av andra när folk började få kramp hit och dit. ;) Men vad gör det? Vi är bäst när det gäller!

Men annars är allt som vanligt, vi tränar och sliter, å Leffe efterlyser kläder! Så om alla kan ta å kika en extra gång i garderoben så blir han nog nöjd! =)

Imorgon vankas årets första riktiga tävlingsmatch kan man säga. DM mot Bollnäs på Solrosens ip är det som gäller. Tänk på att packa med en långärmad att ha under utifall det är kallt hälsar Leffe!

Så nu taggar vi för DM imorgon, och sen lagfest på fredag!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Madde

VI VAR KUNG I GÅR, grymt spelat av oss alla :), det var ju bra att jag läst nu att vi skulle packa med oss långärmad tröja. Höll på att frysa ihjäl ett tag där på matchen. men så här blir det när syster lämmnat laget och lagt ansvaret på mig själv nu att packa min egna väska, hon anser att jag är mogen för det nu :) // LÅNGEN

2009-05-06 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0