Tja alla Laiklovers!

Här kommer ett inlägg från er favorit blogg.

Dagens träning är nu avslutad och jag kände att det var dags för mig att skriva ett inlägg. Idag var vi fyra taggade själar som samlades på idrottshallen, på grund av ett missförstånd så saknades vårat nyförvärv.  Eller ska jag kalla det ett informationsfel. Ljusnes damer har för tillfället drabbas av en förkylningsepedemi så vi saknade en hel del folk idag. Vi får hoppas på fler friska laikare på torsdag!

Träningen idag bestod av en lagomt lång löprunda runt Ljusne och ett hårt styrkepass. Styrkepasset innehöll armhävningar, grodhopp och en hel del nya övningar.  Vi körde stenhårt och jag har av en säker källa hört att vi gjorde fler tåhävningar än herrarna, inte illa tjejer!

Jag måste också tillägga att det fortfarande är tölv som vill ha körv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0