0809!

Åttan gjorde träningsdebut 09
- Jag går som en kärring, har problem att ta mig i sittande och liggande ställning och sedan problem att ta mig därifrån, känner mig förvriden och överkörd, och jag hoppas att resten av mitt "three fabulous F-gang" känner exakt lika dant i rumpor och lår imorgon.

Det var det jag ville ha sagt.
Så syns vi bland svett, blod och tårar på torsdag!
Frågan: Vem var det som fes och ska vi avslöja vem som spydde?
Vi vet, vet ni?



PS. Allt var som vanligt. Forsman var sen, Lina var förstoppad, Linda hade lyckats med en bravad, Perra försökte köra slut på våra stackars små ben och Ida H var tvungen att gå tidigare till bussen. DS.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0