Skärpning!

Jaha. Träningen inställd igen då! Vad händer med laget? Men måste erkänna att jag också bidrog till att den blev inställd den här gången.

Till veckan kör vi igång med löpträningarna igen, så ladda era Mp3-spelare och leta fram era löparskor för nu ska vi få konditionen på topp igen.
Snart är alla handbolls och bandysäsonger över så nu hoppas vi att våra kära laikare kommer tillbaka och börjar träna igen. Eller vad sägs om en lagfest? Det har ju snart gått en vecka.
En liten fågel har även viskat i mitt öra att en f.d laikare ska komma tillbaka till sommaren, det hoppas vi på!
En annan som det är dags att börja träna för är Elin Åkerlind. Hur länge tänker du vara sjuk? Vi behöver dig nu, så på lördag klockan 08:00 (jag vet, inte den bästa tiden, men men) vill vi se dig i Ljusne idrottshall.  

Måste även tillägga Lindas lilla tal i helgen. 
Linda: Hörni tjejer, vi får inte glömma de tre F:en! Fest, facebook... och eh...  hm...  men vad är det tredje nudå? 
Alla: Men fotboll! 

Haha, ja jag säger som Ida. Vi får ta och finslipa lite på ett av våra kära F! 
 
                                                              

                                                                Tölv vill ha körv!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det där hade ja glömt! (som allt annat den där kvällen) Jaja, ja skyller min glömska på bulan i skallen =)

2009-02-26 @ 23:14:51
Postat av: Åke

Haha..jag kommer snart..nu är jag inte sjuk, bara jäkligt lat! =) Och det lät med löpningen lät ju inte särskilt lockande..hm.. Idag jobbar jag, men lovar att snart ta mej i kragen! =) Mycke fin sida också föresten!! =)

2009-02-28 @ 09:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0