Uppdatering?

Här var det dåligt uppdaterat nu när jag är borta.. kom igen å skriv lite tjejer, jag vill ju veta vad som händer där hemma! =)
Hoppas ni tränar hårt i alla falll.

Här är allt toppen, jag kör min träning i backarna hela dagarna (jävla lårträning det kan ja lova) plus att jag faktsikt har varit ute å löpt några gånger! (guldstjärna till mig, haha!) Annars skulle jag komma hem med chips å ölmage! =)
Här händer det grejer som vanligt, en i sällskapet har brytit armen och en har åkt ut för ett stup.
(Men jag är hel än så länge(!) peppar, peppar)

Jaja, tänkte bara visa att jag lever, nu får ni ta å uppdatera lite bättre tycker ja!

Träna hårt!
Ses till veckan!


/   #10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0