Ny design?

Har haft lite tråkigt här nu ikväll och suttit och lekt lite med designen. Skulle vara roligt om jag hade haft lite fler snygga kort på laget så man kunde gjort någon flashig design. Men är ju nybörjare på det här så det här var det jag kunde åstadkomma.
Ville göra sidan lite mer laikig men ändå har kvar laiklovers kärleksfulla stil.

Så vad tycks? Men ni som älskade den förra designen behöver inte bli ledssna, det är enkelt att byta tillbaka, säg bara till! Ni kan väl lämna en kommentar på vilken design ni tycker vi ska ha, den här laikiga eller den gamla sockersöta rosa?

Å glöm inte att tagga match imorgon!!!




Kommentarer
Postat av: Jonsson

Denna var ju bättre!!:D

2009-04-09 @ 01:49:17
Postat av: ip

but of course!

2009-04-09 @ 09:07:25
Postat av: Frida

Kan fixa nåt coolt jag, ;) är ju expert på sånt här, mediemänniska som jag är. haha

2009-04-10 @ 11:04:02
Postat av: Linda

Ja gör det Frida! Det här får duga tills vidare. =)

2009-04-10 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0