Laiklovers!

Först vill jag bara säga tack för en otroligt rolig helg, blev ett litet snopet slut där på söndagen.. men vad gör det?! Vi hade roligt iaf! Nu laddar vi för fullt till dm, lagferre och seriestarten.

Sen vill jag bara påpeka att den här bloggen först och främst skrivs till alla "laiklovers", alltså alla som på något vis är intresserade av laik och laiks snygga damlag. Sen är det ju otroligt roligt att så många andra också läser bloggen, vi gillar ju att ha många läsare! ;)

Men om det finns någon utomstående som på något konstigt vis inte tycker om det som skrivs i den här bloggen vill jag bara påpeka att det faktiskt är frivilligt att läsa den.  Jag lovar, ingen tvingar er!  :) 

Ses på nästa träning brudar!


Tölv vill ha körv!


                                                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0